Saturday, April 3, 2010

It's Raining Outside..... :-)

Yea...Hujannnnnnn.... ;-) bestnye. Skrg baring atas katil sambil mengadap tingkap bilik, cntiknye hujan kat luar. Sejuk pun sejuk :-) hmm...esok dh nk blk CH dengan beruang obesiti ku itu..huhu..

Nothing much in last few days... Nrl tlg jaga Mal yg comel sebab mama dan papa dia ada hal dan balik lambat. Nrl naik bas yg xde aircond dari CH ke simpang pulai, dengan dduk seat paling belakang..debu tebal masuk masa lalu kt area kuari.. bas sampai lambat ke penang..mcm2... penat dh nk cite pasal bas KURNIA BESTARI yang dimaki oleh ramai penumpangnye (ni dgr sendiri msa dlm bas).

Kerja?..huh,xmau ingat. boleh buat jadi x betul je kalu pk waktu2 gni... Setiap manusia ada cara sendiri bila dh jd ketua, dan setiap manusia ada perangai masing2. Kdg rase nk je jd bunga..boleh dok diam2 dalam pasu. Cantik pun cantik.. Bila pk gtu maksudnye dh smp ke tahap kecewa dan penat sgt2 dh tu...

Bunga...hm, sejak dok CH hampir setahun, dah mcm2 bunga nrl jmpe.Dalam banyak2 tu,..mawar putih paling nurul suka. Memang warna merah lg menarik, tp nrl lebih tenang tgk mawar putih :-). For some people, nampak too plain, huhu, ikutlah, pendapat masing2... :-)


Sambil menaip, sambil dgr soundtrack Full House,..:-). Nk rest dlu skrg ni. Esok nk drive pulak. Nk tukar personas kat firefox ni, jd warna biru2..ade bunga putih :-). wallpaper laptop dh tukar gmbr raindrops, hehe..

Sometimes,..nk jugak buat bnda2 gni..krgkan stress dan yg penting, blh buat nrl tersenyum :-)

~ Thinking of buying white roses, and put them on my table next week..insyaAllah :-)

2 comments:

crest said...

owh, blk kg..slmt kembali ke CH & selamat menempuh perjalanan membosankan dengan kurnia bistari, lg sekali (^_^)

pelangi ptg said...

:-)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...