Sunday, January 2, 2011

Penggal 2011...

Esok..sekolah akan bermula...penggal 2011..
Tahun ni..nrl ajar darjah 3 dan 6..English...dan mungkin 2 subjek elektif..
Jawatan khas masih sama...Setiausaha Peperiksaan Awam & Dalaman SKKR selain tugas lain dalam Kurikulum, HEM dan Kokurikulum...
Tanggungjawab lebih berat,...bila mengajar tahun 6.. :-) ..nrl harap nrl mampu lakukan yg terbaik untuk murid dan sekolah, insyaAllah...

Azam tahun baru?.. tak ada. :-).. nrl meletakkan azam bila2 masa sepanjang tahun..sebab azam boleh ditetapkan selepas kita betul2 nekad dan bersedia...agar kita mampu laksanakannya. Setiap pengalaman, setiap perkara yang dilalui, pasti ada yg meninggalkan kesan terhadap diri dan kehidupan kita. Demi menjadi seorang yg lebih baik dari hari sebelumnya, tak salah kita menetapkan azam dalam diri...bila2 masa yg sesuai dan perlu :-) - sekadar pendapat peribadi :-)

2011 ni special...sebab tarikh lahir nrl pun 11hb.. semoga tahun ini lebih bermakna, ceria, penuh semangat dan ketabahan... :-)




Orkid..pengganti mawar putih untuk tahun 2011 di atas meja nrl di bilik guru... nrl kena kuat, tahan, mcm orkid; 'orchid, represents rare and delicate beauty'.., xle manja2 mcm mawar putih lg dah, huhu... :-)

3 comments:

fila said...

gud luck & do the best...mis u so much...bl la kita leh jmpa kan..hope 1 day...sudi2 la...jenguk2 blog fila ye...

http://norshafila.blogspot.com/

mie.... said...

slm.....epi new year dear..alwayz wish u all da besh...mis u so much....wat happen tomorow is wat we wish today...

zazali said...

SELAMAT MENGAJAR CIKGU..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...